uitdaging?
of een koffie doen?

Elke klant heeft een ander doel. Klant A vraagt een nieuwe huisstijl terwijl klant B hulp nodig heeft in het onderhouden van zijn/haar website. Elk project is verschillend en heeft daarom een andere aanpak nodig.
Waarmee kan ik je helpen? Soms blijkt uit een kennismaking dat een ander plan beter is dan waar je als klant in eerste instantie aan dacht. Misschien ziet je bestaande logo er perfect uit, maar kan een frisse update wel voor vernieuwing zorgen.
Zijn we beide tevreden over het plan van aanpak? Dan kan het worden uitgewerkt. Je brochure krijgt een make-over, je website draait weer vlot op de laatste updates en je webshop kan de nieuwe orders vlekkeloos verwerken.
Het project is pas afgerond als je tevreden bent met het eindresultaat. Het nieuwe logo staat live, de brochure is gedrukt en de website is klaar om gelanceerd te worden. Kan ik misschien nog iets voor je betekenen? Bij nader inzien tóch nog die catchy brochure nodig? Of moet ik je social media kanalen bijhouden?